UNItears bez konzervačných látok - Umelé slzy pre citlivé oči
Tieto umelé slzy majú ochranný, epitelizačný a zvlhčujúci účinok. Umelé slzy prvej voľby s pantenolom. S ochranným epitelizačným a zvlhčujúcim účinkom.
Použitie:
- je ideálnym prípravkom pre nositeľov kontaktných šošoviek a pre osoby s citlivými očami
- pomáha tiež k úľave pri svrbenie a nepríjemných pocitoch (štiepanie, pálenie, pocit piesku v očiach) sprevádzajúcich jednoduché podráždenie oka vetrom, prachom, dymom, znečisteným ovzduším atď. - slúži tiež na zmiernenie očnej únavy spôsobené dlhodobým čítaním, riadením motorových vozidiel televízie alebo monitora počítača.
Dávkovanie:
- Odporúčaná dávka je 1 kvapka 2 až 3-krát denne, môže sa však kvapkať aj častejšie. UNItears bez konzervačných látok je možné používať dlhodobo.
| Veľkosť balenia (ml) | 10 | Doba použitia po otvorení balenia (mesiacov) | 3 | 
|---|---|---|---|
| Výrobca | Unimed Pharma | ||
| Zloženie roztoku | Hypromelóza 5 mg v 1 ml, dexpantenol, chlorid sodný, dihydrát edetanu disodného, čištěná voda | ||
| Veľkosť balenia (ml) | 10 | ||
|---|---|---|---|
| Doba použitia po otvorení balenia (mesiacov) | 3 | ||
| Výrobca | Unimed Pharma | ||
| Zloženie roztoku | Hypromelóza 5 mg v 1 ml, dexpantenol, chlorid sodný, dihydrát edetanu disodného, čištěná voda | ||
 
				
											Telefón: +421 222 205 863
										E-mail: info@kup-sosovky.sk
				
					Andrea Votavová
 Revoluční 1017
 290 01 Poděbrady
Česká republika				
Cookies sa používajú na ukladanie vášho nastavenia a preferencií, analýzu návštevnosti našich stránok, sprostredkovanie funkcií sociálnych médií a na personalizáciu obsahu a reklám. Informácie o používaní našich stránok tiež zdieľame s našimi partnermi z oblasti sociálnych médií, reklamy a analytikov.
| Technické cookies Tieto cookies sú potrebné pre Váš pohodlný nákup a správne fungovanie e-shopu. | |
| Google Ads Platforma pre reklamu vo vyhľadávaní, bannerovú reklamu, YouTube reklamu, retargeting, meranie konverzií. | |
| Google Analytics Analytický a marketingový nástroj pre zisťovanie správania sa užívateľa na stránke, za účelom návrhu lepšieho rozvrhnutia, funkcionalít a ďalšieho vylepšovania stránok, profilovania užívateľa a zacielenia personalizovanej reklamy. | |
| Smartsupp Nástroj pre instantnú komunikáciu s klientom | |
| Seznam.cz Retargeting pre lepšie zacielenie reklamy. | |
| Facebook Slúži na lepšie zacielenie reklamy v rámci reklamnej siete Facebook |