Proclear 1 day Multifocal - sú jednodenné kontaktné šošovky z nového hydrogélového materiálu s vyšším obsahom vody pre lepšiu znášanlivosť. Asférická predná plocha kontaktných šošoviek Proclear 1 Day Multifocal a najnovšie desing zadnej plochy a okrajov napomáhajú týmto šošovkám riešiť aj horšiu viditeľnosť za šera. Pohodlné a príjemné kontaktné šošovky Proclear 1 Day Multifocal úplne nahrádzajú Biomedics 1 day. Podľa vyjadrenia výrobcu nie je pre prechod medzi týmito dvoma modelmi potreba reaplikace.
| Šošoviek v krabičke | 30 | Materiál | Omafilcon A |
|---|---|---|---|
| Plánovaná výmena (dní) | 1 | UV filter | ne |
| Zakrivenie | 8.7 | Priepustnosť kyslíka (Dk/t) | 37 |
| Priemer (mm) | 14,0 | Manipulačné sfarbenie | ano |
| Výrobca | Cooper Vision | Obsah vody (%) | 60 |
| Adícia | HI (MAX ADD +2.50) | Indikátor rub-líc | ne |
| Dominancie | Dominantní | ||
| Dioptrický rozsah | +6,00 to -10,00 (step 0,25 dpt. -6,00 to -10,00 step 0,50 dpt.) | ||
| Šošoviek v krabičke | 30 | ||
|---|---|---|---|
| Materiál | Omafilcon A | ||
| Plánovaná výmena (dní) | 1 | ||
| UV filter | ne | ||
| Zakrivenie | 8.7 | ||
| Priepustnosť kyslíka (Dk/t) | 37 | ||
| Priemer (mm) | 14,0 | ||
| Manipulačné sfarbenie | ano | ||
| Výrobca | Cooper Vision | ||
| Obsah vody (%) | 60 | ||
| Adícia | HI (MAX ADD +2.50) | ||
| Indikátor rub-líc | ne | ||
| Dominancie | Dominantní | ||
| Dioptrický rozsah | +6,00 to -10,00 (step 0,25 dpt. -6,00 to -10,00 step 0,50 dpt.) | ||
Telefón: +421 222 205 863
E-mail: info@kup-sosovky.sk
Andrea Votavová
Revoluční 1017
290 01 Poděbrady
Česká republika
Cookies sa používajú na ukladanie vášho nastavenia a preferencií, analýzu návštevnosti našich stránok, sprostredkovanie funkcií sociálnych médií a na personalizáciu obsahu a reklám. Informácie o používaní našich stránok tiež zdieľame s našimi partnermi z oblasti sociálnych médií, reklamy a analytikov.
|
Technické cookies Tieto cookies sú potrebné pre Váš pohodlný nákup a správne fungovanie e-shopu. |
|
|
Google Ads Platforma pre reklamu vo vyhľadávaní, bannerovú reklamu, YouTube reklamu, retargeting, meranie konverzií. |
|
|
Google Analytics Analytický a marketingový nástroj pre zisťovanie správania sa užívateľa na stránke, za účelom návrhu lepšieho rozvrhnutia, funkcionalít a ďalšieho vylepšovania stránok, profilovania užívateľa a zacielenia personalizovanej reklamy. |
|
|
Smartsupp Nástroj pre instantnú komunikáciu s klientom |
|
|
Seznam.cz Retargeting pre lepšie zacielenie reklamy. |
|
|
Facebook Slúži na lepšie zacielenie reklamy v rámci reklamnej siete Facebook |